portfolio

bawełna, satyna, pościel

Bawełna satynowa – najlepszy materiał na pościel

Bawełna to uniwersalny materiał, który wykorzystywany jest na różne sposoby. Dzięki cennym właściwościom służy do produkcji pościeli, ubrań, toreb i wielu innych. Obecnie możliwości, jakie daje nam technologia pozwalają na stworzenie nowych rodzajów bawełny. Popularność zyskała bawełna satynowa, którą umiejscowić można pomiędzy tradycyjną – płócienną, a satyną. Połączenie mieszanki satyny[…]

Czytaj więcej

Bohema artystyczna, czyli styl boho w kilku krokach

Bohema artystyczna, czyli co? Czyli społeczność ludzi przepełnionych wolnością, miłością do sztuki, uwielbienia do podróży. To też, chyba przede wszystkim, wyzwolenie się z okowów norm, zasad i reguł rządzących w kulturze. Jak więc łatwo zauważyć, bohema artystyczna ma sporo wspólnego z ze stylem boho, który teraz tak wielu z nas[…]

Czytaj więcej

trend botaniczny wnętrza

Trend botaniczny we wnętrzach

Jeśli interesujesz się wystrojem wnętrz, chętnie zaglądasz do czasopism wnętrzarskich i często wprowadzasz nowości w swoich pomieszczeniach, to z pewnością styl botaniczny nie jest Ci obcy!

Czytaj więcej

kolory, marketing

Złap kolor albo kolor złapie Ciebie. O kolorach w marketingu

Galeria handlowa. Zbliża się jesień i wiesz, że musisz kupić nową kurtkę, stara już się nie nadaje. Wchodzisz do pierwszego z brzegu sklepu i od razu sięgasz po wieszak z kolorową bluzką. Znasz to prawda?! Dlaczego tak się dzieje? Ponieważ lubimy ładne rzeczy!

Czytaj więcej

slow beauty, slow life, kosmetyki naturalne, kosmetyki diy

Slow beauty

Wzrost świadomości To właśnie dzięki temu, że jesteśmy coraz bardziej świadomi rzeczywistości, w której żyjemy zaczynamy podejmować słuszne decyzje. To przekłada się na wzmożoną aktywność fizyczną, wybór zdrowych produktów, w tym warzyw, owoców, ale również naturalnych kosmetyków. Składniki dostarczane nam przez naturę mogą korzystnie wpływać na kondycję naszej skóry.

Czytaj więcej

below the line, reklama, język reklamy, btl, marketing

Below The Line

Ilustracja przedstawiająca kukiełkę sterowaną przez wielką rękę reklamy nasuwa na myśl jedynie to, że każdy konsument podlega wpływom mediów. Oznaczać to może, że nie w pełni panujemy nad własną świadomością, a rzeczywistość XXI wieku zaczyna powoli przypominać świat spisany dawno temu przez Georga Orwella w Roku 1984.

Czytaj więcej